Concert de Nadal al teatre Can Rajoler

Un any més, el dijous 5 de desembre va tenir lloc al teatre municipal Can Rajoler el Concert de Nadal de l’Escola Municipal de Música, un concert que ja esdevé una tradició en aquestes dates.

Hi van participar les grans formacions de l’escola, tant instrumentals com l’orquestra de guitarres o el combo, com les tres corals (infantil, junior i adults) a més de la participació dels alumnes del programa Bàsic 1 que han iniciat els seus estudis musicals enguany. Totes les formacions van exposar el millor del repertori treballat en aquest primer trimestre, i acompanyats en moltes ocasions per bases instrumentals a càrrec de professors i professores de l’escola.

Per acabar el concert, una nova edició de la Macro-Orquestra va interpretar la Marxa Radetzky de Johann Strauss com a bon punt i final dels concerts que es celebren en aquestes dates. Enguany els intèrprets tenien edats molt baixes i per a molts va ser el seu primer concert en grup, fet que va augmentar les expectatives. Tot i així va ser un èxit, tant pels músics com pel públic. Aquest tipus d’experiències fan créixer l’amor per la música i motiva als infants (i als pares!)