La residència d’avis s’omple de música amb motiu del Nadal

Amb motiu de les properes festes nadalenques, alumnes i professors de l’Escola Municipal de Música hem visitat la residència d’avis Pedra Serrada de Parets del Vallès per tal d’oferir-los una bona estona escoltant música en directe. Enguany els encarregats de fer aquest petit concert han estat els alumnes del programa Bàsic, que van tocar instruments de placa, les corals infantils i junior i l’Orquestra de Guitarres, que van tancar el concert amb una nadala típica i que molts avis i àvies van poder cantar i picar de mans seguint el ritme.

Aquesta activitat es du a terme des de fa anys i sempre és molt ben rebuda pels avis i àvies que estan al centre. Pels nostres alumnes també és una manera de col·laborar amb els seus instruments i ajudar a fer la vida una mica més feliç a aquestes persones.