Audició dels Bàsics 1

El passat dilluns 3 de febrer va tenir lloc l’audició dels alumnes de Bàsic 1, 23 nens i nenes que aquest curs han començat l’aprenentatge d’un instrument i que per primera vegada han pujat a un escenari per mostrar en públic els seus avanços. Han estat alumnes de piano, guitarra, violí i saxo que, acompanyats dels seus professors i professores,  han delectat duran 45 minuts a un auditori ple de pares, mares i altres familiars amb les seves interpretacions. Com a cloenda, els alumnes de piano han interpretar peces a 4, 6 i 8 mans. Desitgem a tots aquests joves músics un futur ple de satisfaccions musicals.