14a FESTA DELS INSTRUMENTISTES

Un curs més, la FESTA DELS INSTRUMENTISTES ha estat un èxit rotund, tant pel que fa a la participació dels alumnes com de les seves famílies. Les peces  que es van poder escoltar en el tram central de la festa, muntades a primera hora de la tarda entre tots els alumnes de cada especialitat instrumental acompanyats i dirigits pels seus respectius professors/es, va deixar palesa, un cop més, la voluntat i saber fer dels nostres alumnes. A la part final, va ser molt gratificant veure la participació dels familiars en el CONCERT A TUTII que, enguany, es va dedicar a la utilització de mòbils i tablets per fer música. Vint-i-dos pastissos i vuit truites d’excel·lent qualitat i imaginació van ser el colofó per a una tarda sensacional. Moltes gràcies a tots i totes!!