13a Festa dels Instrumentistes

Un curs més es tornarà a fer la "Festa dels Instrumentistes", concretament la 13a edició. Es tracta d’una jornada musico-festiva en la que es preten aglutinar als alumnes de les diferentes especialitats instrumentals, als grans amb els petits, els que estan a punt d’acabar amb els que tot just comencen… en definitiva es tracta d’estrebar els llaços entre tots els joves instrumentistes, a l’hora que agermanar el nostre amor per la música que ens dignifica i omple com a persones.

Paralel·lament es durà a terme com cada any un concurs de partissos i truites amb motius musicals i s’acabarà la jornada amb un concert participatiu en el que tothom, pares i alumnes, podran participar i fer música plegats.