Participació de diferents agrupacions de l’escola a la 19a Mostra Instrumental de Barcelona

Novament les diferents agrupacions de l’escola municipal de música han participat a la Mostra Instrumental que des de fa 19 anys celebebra el col·legi SEK de Barcelona. L’orquestra de guitarres dirigida per l’Alejandro Pérez, l’orquestra de cambra dirigida per Cecília Burguera, el quartet de saxos que dirigeix Raúl Pina i el quartet de flautes travesseres dirigit per Esteve Cardús, van interpretar el seu repertori més recent en aquest popular esdeveniment. A tots i totes, enhorabona per la vostra actuació!!