INFANTIL-TEATRE A L´ESCOLA: “UN SOMNI PIRATA”

Avui la diada de Sant Jordi a l´escola ha estat un dia molt especial. Els nens i nenes d´infantil hem compartit amb la resta de companys els nostres contes i llibres preferits i a la tarda ha vingut la companyia  Mima Teatre a representar-nos “Un somni pirata”, un somni que han tingut dues germanes carregat d´aventures. Ens ho hem passat genial!!!!! Ens agrada la imaginació, l´experiència i el teatre!!!

Els vídeos amb les fotos compartint els contes i llibres els podreu trobar al nom de cada classe. Esperem que us agradin. Nosaltres hem gaudit moltíssim!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *