P3 CELEBREM EL DIA DE LA PAU I LA NO- VIOLÈNCIA

Famílies,

Aquesta setmana hem estat treballant a l’escola el “Dia de la Pau i la no-violència”.

Primer de tot hem sentit la paraula PAU, i ens hem preguntat què es podria esbrinar darrere d’aquesta paraula. Per fer-nos un primer tastet hem escoltat la cançó de la Dàmaris Gelabert “La festa de la Pau” i hem vist moltes imatges que ens podien anant a apropant al significat d’aquest dia.

Un altre dia hem visualitzat el curt “El puente”, on hem vist i après com podem resoldre els petits conflictes del dia a dia.

Com a treball manual, les mestres han dibuixat la nostra mà i amb ceres toves les hem pintat de coloraines.

Un nen, un mestre, un llapis i un llibre poden canviar el món ( Malala Yousafzai).