GUIA FÀCIL PER REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ

CALENDARI

Període de presentació de sol·licituds de preinscripció: 13 al 22 de maig
Matrícula: 13 al 17 de juliol
En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya.

PROCEDIMENT PER LA PREINSCRIPCIÓ

El següent enllaç

Conté tota la informació necessària així com el calendari de publicació de les llistes.

1. Presentació de la sol·licitud de preinscripció

– La sol·licitud es farà per via telemàtica.

Però per a que us feu una idea en aquest enllaç A42 podeu veure el model de la sol·licitud.

– No s’ha de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, sinó que s’ha d’enviar  la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, a través d’un correu electrònic del centre demanat en primera opció. En el cas que la vostra primera opció sigui l’escola Molí de Finestrelles ,el correu és  a8002551@xtec.cat

en l’assumpte del vostre correu heu de posar Preinscripció P3 Nom de l’alumne/a

Consulteu seguint l’enllaç  documentació necessària i  criteris de prioritat.

De manera excepcional, sino és possible fer el tràmit telemàticament, es farà la presentació de sol·licituds de forma presencial entre els dies 19 i 22 de maig. És un tràmit que requereix cita prèvia . Per concertar-la ho podreu fer de dues maneres:

• cita prèvia
  • Trucant al telèfon de l’escola 933 456 816 del 19 al 22 de maig de 9 a 13 hores.
  • Enviant un whatsapp al número 603 554 749.
2. Publicació de les llistes de barem i de les llistes d’assignacions i llistes d’espera.

Es publicaran a la web del centre, de manera anònima. També es podrà fer consulta individual de les dades del sol·licitant des del web Estudiar a Catalunya.

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM 2-06-20

3. Reclamacions a la llista de barem provisional.

Es farà mitjançant correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre. El centre enviarà un correu de resposta com a justificant de recepció de la reclamació.
Excepcionalment, també hi haurà un procediment de cita prèvia per l’atenció presencial de persones a les que els sigui impossible fer la reclamació vía telemàtica.

4. Matrícula al centre.

La gestió serà també telemàticament amb l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic al centre, i el centre respondrà el correu com a justificant de la formalització de la matrícula.

En cas que no sigui possible es farà la gestió a través d’un procediment de cita prèvia (publicarem tota la informació aquí quan arribi el moment).

Com es farà l’atenció presencial?
  • La gestió presencial nomès serà per aquells casos en que sigui impossible fer els tràmits telemàtics.
  • Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • S’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. És recomanable que la persona porti el seu propi bolígraf.
  • Cal portar mascareta i guants.
  • No han de venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona per portar la sol·licitud i la documentació.