A P4 treballem el dia escolar de la No-violència i la Pau

Hola famílies,

El 30 de Gener es celebra el dia escolar  de la No-violència i la Pau. Durant aquesta setmana, les papallones rialleres i les àligues màgiques hem realitzat diferents activitats: Hem fet una conversa col·lectiva, hem fet un dibuix individual de coses que ens recorden i ens fan sentir en pau, hem visualitzat un curt que es diu “El puente (the bridge)”, i posteriorment hem reflexionat sobre el missatge que vol transmetre. Finalment, hem fet un mural conjunt amb la resta de cicle; nosaltres hem dibuixat les nostres mans i les hem pintat amb ceres de colors.

Aquí teniu un resum de fotografies relacionades amb el tema.

Desitgem que us agradin!!!!

Les mestres de P4

“Si volem aconseguir una pau veritable en aquest món hem de començar amb els nens, i si creixen en la seva innocència natural, no haurem de lluitar, sinó que anirem de l’amor a l’amor i de la pau a la pau, fins que per fi, tots els racons del món estiguin coberts de pau i amor”. Mahatma Gandhi