L’Assemblea d’alumnes continua virtualment

El dia 20 de novembre, reprenem l’Assemblea d’Alumnes amb els i les representats de 4t, 5è, 6 de primària i 1r de la ESO .L’hem fet virtualment ja  que per les mesures  de salut no podem estar a la mateixa classe alumnes de diferents  grups ; però no ha estat un obstacle, sinó  més aviat una oportunitat per explorar  diferents maneres de parlar-nos, a través de les pantalles. Tenim temes pendents relacionats amb la millora de la convivència de l’escola.

Sabem que l’Assemblea d’alumnes afavoreix  el dret a rebre cultura general  i permetre  condicions  d’igualtat d’oportunitats., desenvolupar  les seves aptituds i el seu judici  individual el seu sentit  de la responsabilitat moral i social  i esdevenir un membre útil de l’escola.

Aquest dia ha coincidit amb el de la Declaració Universal dels Drets dels Infants

DRETS DELS INFANTS POSTER