Assenyalant el camí d’entrada

Comencem el desembre ampliant els espais segurs per a els infants i les famílies a l’entrada i sortida de l’escola, l’Ajuntament ha  creat un únic carril de circulació en les entrades i sortides. Des de l’Institut escola ens sentim satisfetes i satisfets amb aquesta mesura ja que ens ajuda a complir les mesures sanitàries amb la distància i afavoreix mantenir un entorn més saludable i segur sense tant trànsit.

En aquest context, els nenes i nenes de petis han col·laborat, tot assenyalant amb els seus dibuixos l’entrada al pati des d’on accedeixen a les seves aules.