Reflexionem en comunitat sobre l’ús dels mòbils (II)

Dimarts 21 de novembre ens vam tornar a trobar per continuar el debat sobre l’ús dels mòbils. Un moment de reflexió amb famílies, alumnat i mestres que ens ajuda a avançar cap a un ús saludable, que afavoreixi l’autoimatge i compatible amb uns hàbits de vida positius.

Els primers acords els hem recollit en aquesta infografia:

1. Nadia Moussaid

A mi me parece de que el colegio está haciendo un buen trabajo, porque intentan de que nuestros hijos sepan cómo y cuando utilizar el móvil, lo unico que falta es que los padres hagan un mínimo esfuerzo, pero a mi me parece genial el trabajo que está haciendo el colegio.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *