Col·laboració amb la Fundació Joan Brossa

El passat 10 de juliol va tenir lloc la V Jornada Educativa Joan Brossa, una jornada centrada a explicar alguns dels projectes que el servei educatiu de la Fundació ha desenvolupat durant el curs 2018-2019 amb altres centres educatius.

Nosaltres, com a escola, vam col·laborar en el projecte Variacions el qual es va centrar en el projecte de transformació de les rutes literàries, sortides, que la Fundació ofereix a les escoles i a la transformació d’aquestes a partir de propostes realitzades amb els infants, de les seves vivències, de les seves paraules.

Si voleu veure la presentació entreu al següent enllaç:

Blog Fundació Joan Brossa