Castanyada 2018

El passat dimecres 31 d’octubre al matí, els alumnes de 1r d’educació primària van passar per les classes d’educació infantil, 2n i 3r per representar l’obra de “Castanyes amb banyes“. Ho van fer genial!

Passatge del terror!

El passat dilluns 29 d’octubre els alumnes de 4t, 5è i 6è d’educació primària van poder entrar al passatge del terror. Aquest any l’AMPA ha recreat un internat terrorífic amb la col.laboració de mares, pares i mestres voluntaris i voluntàries.
Per la tarda, es van fer… Llegeix més»

Santa Teresa a l’escola!

El passat dimecres 10 d’octubre a la tarda,  en motiu de la fira de Santa Teresa, els alumnes d’educació infantil i de cicle inicial vam fer una cercavila al voltant de l’escola acompanyats dels diablons del Vendrell. Vam acabar tots junts a la pista ballant… Llegeix més»

Estrenem aula de robòtica!

Aquest curs els nens i nenes d’educació primària estrenem l’aula de robòtica. En aquest nou espai aprenem a programar i donar ordres a diferents robots d’una forma divertida i manipulativa. A partir del domini de les noves tecnologies podem realitzar activitats que ens ajuden a… Llegeix més»

Festivals de Final de Curs

El dilluns 18 i el dimarts 19 de juny vam celebrar els festivals de final de curs de l’escola.
Educació Infantil i Cicle Inicial ho va fer el dilluns, i Cicle Mitjà i Cicle Superior el dimarts.
Aquí teniu els enllaços als vídeos amb les actuacions de… Llegeix més»