TALLERS DE VIOLONCEL I TROMPETA (PASSAPORT EDUNAUTA)

Benvolgudes famílies,
Des de l’Escola Municipal de Música Pau Casals (EMMPAC) s’engega una magnífica activitat adreçada als infants de 3r i 4t de les escoles del Vendrell que participen en el programa del Passaport Edunauta.
Els nens i nenes edunautes poden inscriure’s de forma gratuïta per provar el violoncel i/o la trompeta. La… Llegeix més»

CULTURA EN FAMÍLIA

Benvolgudes famílies,
Compartim amb vosaltres el cartell d’espectacles familiars del Temporada, per si voleu gaudir plegats, grans i petits, de teatre, música o qualsevol altre format que enriqueixi i fomenti la diversió amb els vostres fills i filles.

CONTES D’ARREU DEL MÓN

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem el cartell informatiu de la Jornada per la Llengua Materna “Contes d’Arreu del Món” que tindrà lloc el pròxim dimecres 21 de febrer a les 17.30 h a l’Escola de Música Pau Casals, per si és del vostre interès.