1r Trimestre del Curs

Famílies, durant aquests primers mesos d’escola, les activitats a les aules i fora d’elles han estat imparables!! Tots els nens i nenes han après moltíssimes coses noves, d’altres les hem reforçades i totes elles han estat creades i realitzades en un entorn creatiu, on els… Llegeix més»

TPVescola, Nou sistema telemàtic de Pagaments Escolars

Benvolgudes Famílies,
Aquest inici de curs estrenem  nou sistema telemàtic de pagaments. Aquest nou sistema us permetrà pagar les quotes de material, sortides, colònies, quota de l’AMPA, Acollida matinal, Casal, Extraescolars, etc.

El sistema TPVESCOLA, us permetrà fer qualsevol gestió de pagaments escolars, de manera física, a… Llegeix més»

Nou Mural a l’Escola

Els nostres fantàstics pares de l’Ampa, ens regalen per començar el nou curs escolar, aquest mural preciós que ocupa la paret del pati de l’entrada a l’Escola. Ha estat un treball de moltíssimes hores, fet amb el cor, es nota. Moltíssimes gràcies, pares i mares!!! Sou fantàstics!!!

paret pintada

La nostra Escola

Benvinguts a la nova web de l’escola Marià Cubí i Soler. Estem molt contents de tenir aquest espai i us convidem a visitar-la.

Estrenem curs escolar 2016-17 i web!!

Trobareu diferents espais per a tots i totes: fotos, Ampa, documents, enllaços educatius…i molt més!!

Durant els propers mesos anirem publicant les diferents activitats que es vagin realitzant a l’escola.

L’escola

La nostra escola