1r Trimestre del Curs

Famílies, durant aquests primers mesos d’escola, les activitats a les aules i fora d’elles han estat imparables!! Tots els nens i nenes han après moltíssimes coses noves, d’altres les hem reforçades i totes elles han estat creades i realitzades en un entorn creatiu, on els protagonistes de l’aprenentatge són els vostres fills/es.

Les imatges d’algunes d’aquestes activitats, les teniu enllaçades al facebook de l’escola. D’altres, com les festes escolars, les publicarem en aquesta web. Recentment, hem celebrat la Castanyada a l’escola, fent un concurs pels diferents cicles. Així  mateix també hem celebrat Santa Cecília, participant en una trobada organitzada per l’Ajuntament, on els nens i nenes van poder gaudir de la música a diferents racons del poble.

D’altra banda, durant aquest 1r trimestre també s’ha celebrat les Eleccions al Consell Escolar. Agraïm moltíssim la participació de totes les famílies i ja sabeu que la vostra opinió i col.laboració és molt important per a tots nosaltres. Junts fem ESCOLA!

Per últim dir-vos que ja estem preparant les activitats de Nadal i en breu les compartirem amb tots vosaltres.

Fins aviat, l’Escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *