Esbarjo i jardí

Aquest curs les estones d’esbarjo són especialment divertides, creatives i productives.

D’una banda podem observar com l’alumnat de 3r  han fet una veritable obra d’enginyeria al sorral. S’hi passen tota l’estona de pati jugant i s’hi passarien més temps si poguessin. Les abundants pluges d’aquesta tardor han fet possible mantenir el riu amb un bon cabal i l’embassament, més d’una vegada, ha provocat alguna petita inundació. A 3r els nens i nenes ens demanen més pales i galledes per mantenir la seva gran obra.

També els agrada poder participar del projecte “Revivim plantes”. Cada dimarts i dijous un grup d’alumnes  es dediquen a regar, treure males herbes i plantar.

Aquí teniu unes imatges del sorral i del jardí de Can Naps:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *