Esbarjo i jardí

Aquest curs les estones d’esbarjo són especialment divertides, creatives i productives.
D’una banda podem observar com l’alumnat de 3r  han fet una veritable obra d’enginyeria al sorral. S’hi passen tota l’estona de pati jugant i s’hi passarien més temps si poguessin. Les abundants pluges d’aquesta tardor… Llegeix més»

Donació revista Ronçana

El dimecres 21 de novembre membres de l’equip e la revista Ronçana van venir a l’escola a fer una donació d’una col·lecció sencera d’aquesta publicació. Més de 300 publicacions des del primer número de l’any 1968 fins a l’últim d’aquest any 2018. 50 anys d’història… Llegeix més»

Les nostres classes ja tenen nom!

Escollir el nom de les nostres classes és una de les activitats més gratificants del curs. A tercer sempre ens plantegem triar un nom que estigui relacionat amb el nostre poble, ja que és un centre d’interès inclòs en el currículum.
Aquest curs vam proposar-nos treballar… Llegeix més»

Benvingudes i benvinguts!

Benvingudes al Bloc dels 3rs de l’Escola la Sagrera!
Aquest vol ser un espai de comunicació  entre alumnes, famílies i mestres. El nostre objectiu és explicar-vos i mostrar-vos els treballs i activitats que anirem fent durant aquest curs. Desitgem que hi participeu amb els vostres comentaris… Llegeix més»