L’AFA fa una aportacio de quatre PDI’s

L’AFA fa una aportació de quatre pissarres digitals a l’escola. Dues són dels diners recaptats d’aquest any i dues més que és l’aportació pel curs vinent. Les pissarres s’han instalat als nivells de 2n i 3r. Moltes gràcies!

Gran festa de final de curs 2014/15

Ens complau convidar-vos a la festa de final de curs 2014-2015 de la nostra escola, que tindrà lloc el proper dissabte 20 de juny a partir de les 18:00 hores a la pista de l’escola La Sagrera.
Com en anys anteriors, l’AFA organitza una sèrie d’activitats… Llegeix més»

Apadrinem a LA SAGRERETA

Els alumnes de 4t van visitar la granja de Can Gel a Canyamars. Allà van poder conèixer el funcionament d’una granja de producció lletera i característiques de les vaques que tenen. Durant la visita vam apadrinar LA SAGRERETA una vedella de pocs dies de vida… Llegeix més»

Sant Jordi 2015

Ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi realitzant diferents activitats: conta contes amb l’alumnat d’educació infantil i cicle superior, els experiments d’en Melquíades, tallers per cicles, xocolatada amb fruita i a la tarda com a cloenda tot l’alumnat de l’escola va assistir a… Llegeix més»

Minut de silenci

En solidaritat i suport als companys/es, als joves estudiants, a la família i als amics del professor Abel, i a les famílies i les persones properes de l’IES Joan Fuster, aquest matí hem fet un minut de silenci.