L’ACOLLIDA

L’equip educatiu de l’escola, creiem que el terme adaptació no és tan positiu i agradable com l’acollida, ja que aquest últim és un concepte que engloba sentiment, delicadesa i dedicació. Nosaltres volem que els nens i nenes nouvinguts o no, quan vinguin o tornin a l’escola se sentin acompanyats en aquests primers dies, ja que hi ha la separació amb els familiars més propers.

Les educadores hem de procurar que els infants trobin un entorn confortable emocionalment perquè sabem que aquesta situació per a ells és angoixant. És un període ple de noves vivències pels infants, per les famílies i també per a nosaltres. Per aquest motiu es fa progressivament, amb l’objectiu principal que els més petits pateixin el menys possible, respectant el temps i les necessitats individuals, tanmateix vetllant perquè se sentin a gust amb la resta del grup sense la presència dels seus familiars.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *