AMPA BALDUFA

Què és l’AFA i quina funció té dins de l’Escola bressol?

L’AFA és l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola; va ser creada l’any 2012 per un grup de persones amb ganes de donar suport a l’Escola i d’organitzar-se per fer activitats pels infants. És la manera que tenim per organitzar-nos les famílies dins del centre i per col·laborar amb el personal educatiu, al bon manteniment i, fins on sigui possible i necessari, la seva millora.

Qui forma part de l’AFA?

Tots i totes som L’AFA.

L’AFA la constitueix totes les famílies de tots els infants de l’escola bressol i una junta ja constituïda on tothom pot formar-ne part.

Qui forma part de la Junta?

La Junta està formada, com a mínim, pels següents representants:

President/a:      Jessica Romero

Secretari/a:       Zaida Vidó

Tresorer/a:         Aida Sánchez i Laura Genoher

Alhora poden formar part altres representants com a Vocals; actualment, Marta Iglesias i Anna Gusó. El nombre de vocals és il·limitat.

Què fa la Junta?

– Gestió de dades dels alumnes.
– Comptabilitat.
– Reunions amb el claustre de l’escola.
– Recollir les inquietuds i demandes col·lectives de les famílies i traspassar-ho a la direcció de l’escola.
– Altres reunions necessàries per algun tema en concret.
– Coordinar les comissions de les activitats que es duguin a terme.

Com s’organitza l’AFA?

L’AFA s’organitza mitjançant COMISSIONS. Estan formades per totes les famílies que tinguin ganes de col·laborar, i són les encarregades de portar a terme les diferents activitats. La Junta s’encarrega de coordinar les diferents comissions. El bon funcionament de les activitats dependrà de la implicació i la participació de les famílies.

Què fem des de l’AFA?

• Col·laborar amb l’Escola en l’organització d’activitats lúdiques i educatives: festa de la Castanyada, el Nadal, el carnaval, Sant Jordi i la festa de final de curs.
  • Renovar el material lúdic del centre amb l’aportació dels regals de Nadal.
  • Representar a les famílies dels alumnes a les reunions del Consell Escolar i del Consell Municipal.
  • Gestionar propostes, sol·licituds i inquietuds de les famílies.

Com ho financem?

L’escola treballa conjuntament amb l’AFA perquè l’educació dels infants sigui de qualitat. És per aquest motiu que els diners de les quotes són exclusivament pel benefici de tots els i les alumnes. En l’Assemblea inicial s’acorden els punts econòmics.

Per finançar les activitats que es van organitzant durant el curs escolar l’AFA compta bàsicament amb el pressupost econòmic que s’obté de les quotes anuals que totes les famílies amb infants matriculats al centre han de pagar. Altres ingressos puntuals poden ser el sorteig de Nadal, venda de fotos, etc.

Per contactar amb l’AFA:

Correu electrònic: