Menjador escolar

El servei de menjador de l’Escola Bressol Municipal la Baldufa està gestionat pel consell Comarcal de la Selva i l’AMPA de l’escola pública Guilleries. L’AMPA de l’escola Guilleries té un conveni signat amb el Consell Comarcal on ells tenen la gestió indirecta d’aquest servei.

L’escola Guilleries disposa de cuina pròpia, la qual utilitzen per elaborar els menús de tots els infants del municipi a través d’una empresa externa ARCASA.

Les mateixes educadores de l’escola, són les responsables de portar a terme l’acció educativa a l’hora dels dinars. Afavoreixen l’aprenentatge dels infants, tant pel que fa a hàbits alimentaris, de comportament a taula com d’utilització d’estris.

El tràmit de la inscripció es realitza de manera telemàtica a través de l’enllaç següent:

El preu del menú és el següent.

• Alumnes fixes (només cal que siguin tres dies a la setmana, però sempre els mateixos): 6.54€/dia
  • Alumnes esporàdics: 7.19€/dia

En el cas dels lactants que no mengin triturat, el servei de menjador anirà a càrrec de la mateixa escola. La família portarà la llet i els cereals. La família només haurà de pagar el servei de monitoratge, que són 3€ el dia.