Curs 2020-2021: Badalona, la nostra ciutat

BADALONA, LA NOSTRA CIUTAT

Aquest curs el nostre projecte ha girat entorn a un tema molt interessant: Badalona, la nostra ciutat.

La nostra ciutat té segles d’història, havent arribat a formar part fins i tot de l’Imperi romà. És una ciutat plena de curiositats que val la pena conèixer, amb tradicions i festes d’allò més boniques que tenen el seu origen i raó de ser. També té molts edificis i emplaçaments importants que el nostre alumnat ha pogut descobrir. És, per tant, un tema que ofereix un gran ventall de possibilitats d’estudi.
A més, val la pena conèixer tot allò que ens ofereix la ciutat on vivim.

Cada classe ha fet un apartat concret del tema i ho ha compartit amb la resta de l’escola mitjançant un vídeo amb una exposició oral. Podeu veure les diferents exposicions FENT CLIC AQUÍ.
També hem realitzat enigmes molt divertits per a que les altres classes els haguessin d’endevinar.

I la festa de Carnestoltes ens va servir per poder disfressar-nos d’allò que havíem estudiat, des de dimonis fins a castellers.

També compartirem el banc de recursos utilitzat durant el projecte: https://www.symbaloo.com/shared/AAAABGPDXjQAA41_lZJz_g==

A continuació, clicant a la imatge, podreu veure com vam omplir els espais de l’escola amb les produccions i aprenentatges dels nostres infants: