Curs 2018-2019: Les cultures de l’Ítaca

PROJECTE INTERDISCIPLINARI 2018-19 | LES CULTURES DE L’ÍTACA

Aquest curs el nostre projecte ha girat entorn a un tema molt interessant: les cultures de la nostra escola.
Gràcies a la diversitat de la que gaudim en la nostra escola, podem estudiar de primera mà els diversos aspectes que conformen cada una de les cultures de l’escola. Des del vestuari tradicional fins a la cuina, passant per com viuen les seves festes, com és la seva escriptura o l’arquitectura típica de cada país.

Els nostres alumnes i les seves famílies han pogut participar d’una manera increïble en aquest projecte, portant tot tipus d’objectes (roba, instruments, jocs, joies, monedes i bitllets…) i hem pogut compartir amb tots el seu significat, el seu origen, quan s’utilitzen…

A més, cada classe s’ha centrat en un aspecte concret de la cultura, per poder-ho explicar a les altres classes. També hem realitzat enigmes molt divertits per a que les altres classes els haguessin d’endevinar.

I la festa de Carnestoltes ens va servir per poder posar-nos màscares de Carnaval típiques d’altres cultures. Ha sigut un projecte apassionant.