Calendari de reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Hem fet canvi en el calendari de les reunions d’inici de curs.
  • La reunió general d’inici de curs, de totes les famílies de l’escola, serà el dijous 10 de setembre a les 10h. La realitzarem al pati de l’escola, a l’aire lliure mantenint la distància de seguretat.
  • A més a més hi haurà una reunió específica de P3 també dijous 10 de setembre (a les 11h) al pati mantenint la distància de seguretat. No hi assistiu amb infants.
Tothom ha de portar mascareta i només hi pot assistir un membre per família.

Pla de reobertura de centres al mes de juny de 2020

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem informació on s’expliquen tots els detalls i condicions d’aquest pla de reobertura per quan entrem en fase 2, i també podreu trobar els models de declaració responsable per a cada etapa:

Infografia
(fer clic a la imatge)

Que els nostres infants no parin de créixer i aprendre!

Benvolgudes famílies,

Avui us deixem alguns recursos per continuar treballant des de casa diversos aspectes de l’educació dels nostres infants:

Finalment, no oblideu continuar visitant alguns dels recursos publicats anteriorment, que valen molt la pena, dels quals destaquem:

I tots els altres recursos també!

Ara toca cuidar-se durant aquests dies, i des de l’escola us desitgem molta salut i que puguem tornar a veure’ns ben aviat. Us trobem a faltar!