Horari d’entrada i sortida a l’escola

Volem compartir l’horari d’entrades i sortides d’aquest nou curs.

Pla d’organització de centre

Estimades famílies,
compartim amb vosaltres el Pla d’Organització de Centre actualitzat, corresponent al curs 2021-2022.

Calendari del curs 21-22

Benvolgudes famílies,
Publiquem el Calendari Escolar pel curs 2021-2022. A partir d’ara el podeu consultar al web de l’escola quan el necessiteu.

Calendari escolar del curs 21-22

________________________________________________________

Visiteu la revista de l’Escola Ítaca!

Si feu clic a la imatge, podreu veure la revista que aquest any hem elaborat entre tota l’escola. Esperem que us agradi!

_________________________________________________________

Publicació de les llistes definitives

Benvolgudes famílies,
Publiquem les llistes definitives d’admesos i les llistes d’espera, corresponents al procés de preinscripció pel curs 2021-2022. Feu clic al document que vulgueu consultar:

_________________________________________________________

Voleu veure què fan els nostres infants a l’escola?
Busqueu en el blog del seu curs

Concert del taller de cajons flamencs

El nostre alumnat de cicle superior ha realitzat al llarg d’aquest curs un taller de cajons flamencs on van poder construir el seu propi instrument, decorar-lo i aprendre a tocar-lo. Ahir vam culminar aquest magnífic taller amb un gran concert de percussió al pati, i l’alumnat més petit va poder assistir-hi com a públic. Va ser espectacular.

Aquest taller s’ha pogut realitzar en motiu de la participació de la nostra escola al POEFA (Projecte d’Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat).

A continuació, us deixem amb algunes imatges i vídeos del concert: