Berenar de tardor amb famílies i escola

Ahir per la tarda vam celebrar el nostre tradicional berenar amb famílies i escola, que aquest any hem ubicat a la tardor per poder donar la benvinguda a les noves famílies.

Vam poder gaudir, un any més, de les delícies que cuinen les famílies del nostre alumnat, gràcies a la diversitat cultural de la que gaudim.

Famílies, moltes gràcies per la vostra col·laboració!

A continuació, algunes imatges del berenar (per veure més imatges, fer clic aquí).

Les matemàtiques i l’univers

Durant aquest mes d’Octubre, els alumnes de 6è hem estat realitzant un projecte sobre l’univers.

Una de les activitats fetes ha sigut representar A ESCALA tant les distàncies de cada planeta respecte al Sol, com els diàmetres dels vuit planetes del nostre Sistema Solar i el del Sol.

Us adjuntem algunes imatges. Si voleu veure més imatges i detalls, feu clic aquí.

Súper torneig de corfbal de Cicle superior!

Durant aquest inici de curs, els nostres companys de l’agrupació de joves La Rotllana han vingut diversos dies a ensenyar-nos a jugar a corfbal, ja que formen part del Club de Korfball Badalona.

Després d’haver practicat en Educació física, aquesta tarda hem fet un torneig amb 8 equips on hem barrejat alumnes de 5è i 6è.

(veure més imatges)

Ens ho hem passat d’allò més bé!!

Més info a: http://korfbalbadalona.org/