Festes de Nadal!

Per acabar el primer trimestre i celebrar les festes nadalenques, vam fer diverses activitats durant l’última setmana:

I ara, us desitgem a tots feliç any nou, i ens veiem el 8 de gener!!

Gaudint amb Gaudí!!

Durant les últimes setmanes del trimestre hem treballat, com ja és habitual en la nostra escola, el projecte Itaca Art. Un projecte artístic on hi participa tota l’escola, decorant-la amb produccions fetes pel nostre alumnat.

Aquest any hem treballat l’artista català Antoni Gaudí. Com que va ser un geni de l’arquitectura, i va treballar tants tipus de tècniques, el projecte Itaca Art ha donat molt de sí.

A continuació, deixem algunes imatges dels espais decorats.

(per veure el reportatge complet, accedir a https://agora.xtec.cat/esc-itacabdn/projectes/itaca-art/)

Berenar de tardor amb famílies i escola

Ahir per la tarda vam celebrar el nostre tradicional berenar amb famílies i escola, que aquest any hem ubicat a la tardor per poder donar la benvinguda a les noves famílies.

Vam poder gaudir, un any més, de les delícies que cuinen les famílies del nostre alumnat, gràcies a la diversitat cultural de la que gaudim.

Famílies, moltes gràcies per la vostra col·laboració!

A continuació, algunes imatges del berenar (per veure més imatges, fer clic aquí).