Circular d’inici de curs

Consulteu la circular d’inici de curs per accedir a informació important relativa a l’inici del proper curs escolar.
També podreu veure els detalls de la convocatòria a una reunió per famílies abans de l’inici de les classes.

Preinscripcions curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,
Publiquem un seguit de llistes relacionades amb el procés de preinscripcions:
Si teniu algun dubte truqueu al mòbil 603204160 o escriviu al correu de l’escola direccioescolaitacabdn@gmail.com
En tot moment podeu consultar el calendari amb totes les fases d’aquest procés i la seva durada.

Obrim el pati al barri

Per a que els nostres infants puguin gaudir d’un espai dirigit amb monitors/es. Consulteu aquí tota la informació relacionada:

Voleu veure què poden fer els nostres infants
en aquest temps de confinament?
Busqueu en el blog del seu curs

Pla de reobertura de centres al mes de juny de 2020

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem informació on s’expliquen tots els detalls i condicions d’aquest pla de reobertura per quan entrem en fase 2, i també podreu trobar els models de declaració responsable per a cada etapa:

Infografia
(fer clic a la imatge)

Que els nostres infants no parin de créixer i aprendre!

Benvolgudes famílies,

Avui us deixem alguns recursos per continuar treballant des de casa diversos aspectes de l’educació dels nostres infants:

Finalment, no oblideu continuar visitant alguns dels recursos publicats anteriorment, que valen molt la pena, dels quals destaquem:

I tots els altres recursos també!

Ara toca cuidar-se durant aquests dies, i des de l’escola us desitgem molta salut i que puguem tornar a veure’ns ben aviat. Us trobem a faltar!

Targetes de conversa per jugar

Benvolgudes famílies,

Avui us facilitem un recurs molt útil per treballar la conversa amb els nostres infants. L’edat recomanada és de 3 a 8 anys, però hi pot jugar tota la família.

Feu clic a la imatge:

L’Escola