INFORMACIÓ RELATIVA A LES PREINSCRIPCIONS

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que s’ajornen les preinscripcions fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Us anirem informant sobre qualsevol novetat al respecte.
L’Escola

Voleu veure què fan els nostres infants?

Busqueu en el blog del seu curs
Altres blogs

Que els nostres infants no parin de créixer i aprendre!

Benvolgudes famílies,

Avui us deixem alguns recursos per continuar treballant des de casa diversos aspectes de l’educació dels nostres infants:

Finalment, no oblideu continuar visitant alguns dels recursos publicats anteriorment, que valen molt la pena, dels quals destaquem:

I tots els altres recursos també!

Ara toca cuidar-se durant aquests dies, i des de l’escola us desitgem molta salut i que puguem tornar a veure’ns ben aviat. Us trobem a faltar!

Targetes de conversa per jugar

Benvolgudes famílies,

Avui us facilitem un recurs molt útil per treballar la conversa amb els nostres infants. L’edat recomanada és de 3 a 8 anys, però hi pot jugar tota la família.

Feu clic a la imatge:

L’Escola

Contes per als més petits

Benvolgudes famílies,

Us deixem algunes recomanacions de contes pensats per als més petits, per a que els pugueu veure plegats. Feu clic a la imatge del conte que vulgueu veure: