Voleu veure què fan els nostres infants?

Busqueu en el blog del seu curs
Més blogs a

Concert de Nadal 2019!

A continuació us oferim el Concert que els nostres infants van fer a les acaballes del 1r trimestre. Els vídeos estan endreçats per cursos de menys a més edat. Esperem que gaudiu dels vostres fills i filles, ho van fer molt bé!

Concert d’Educació Infantil:

Cançó de 1r:

Cançó de 2n:

Cançó de 3r:

Cançó de 4t:

Cançó de 5è:

Cançó de 6è:

Una tardor amb tot de colors! Itaca Art amb Yayoi Kusama

Durant les últimes setmanes del trimestre hem treballat, com ja és habitual en la nostra escola, el projecte Itaca Art. Un projecte artístic on hi participa tota l’escola, decorant-la amb produccions fetes pel nostre alumnat.

Aquest any hem treballat l’artista japonesa Yayoi Kusama. La seva obra té un gran protagonista: el color. Això ens ha permès impregnar de colors tots els racons de l’escola.

A continuació, deixem algunes imatges dels espais decorats.

(per veure el reportatge complet, accedir a https://agora.xtec.cat/esc-itacabdn/projectes/itaca-art/)

Festa dels Drets dels infants!

Avui, 20 de novembre, és el Dia Universal dels Drets dels infants. A més a més, aquest any es compleixen 60 anys de la creació de la Declaració dels Drets dels infants. Per tant, Badalona està de celebració. No us podeu perdre la festa que s’organitza aquest diumenge a la plaça Pompeu Fabra, pel matí!

Us deixem el cartell informatiu: