Voleibol

L’alumnat de cicle superior està aprenent els moviments bàsics del voleibol com són el toc de dits, el toc d’avantbraç o el servei. Aquest és un esport d’equip sense invasió de camp que requereix d’un gran domini tècnic però alhora permet als jugadors moure’s en llibertat dins del seu camp sense que l’equip oponent hi tingui accés. La pràctica inicial està completament focalitzada en l’aprenentatge dels gests tècnics i a mesura que anem avançant en l’aprenentatge de l’esport podrem realitzar activitats més similars a un partit real.

Aquí us deixem unes imatges de les sessions de cada grup: Cinquè i Sisè. Recordeu que per veure-les cal accedir a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.