El sentit de l’equilibri

L’equilibri és el sentit que ens permet mantenir la postura corporal, caminar, córrer, saltar i moltes altres activitats físiques més. Aquest sentit l’aprenem de forma innata mentre anem creixent però és un sentit que podem millorar gràcies a un treball conscient. Per això, tant a les sessions de Psicomotricitat d’infantil com d’Educació Física a cicle inicial és un dels continguts cabdals que treballem cada curs. El seu assoliment ens permetrà millorar en la resta d’aprenentatges motrius.

Aquí us deixem un recull en imatges d’algunes de les activitats que realitzem durant aquestes sessions de treball.

Clica a l’enllaç per veure les fotografies de l’activitat de P5  i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Clica a l’enllaç per veure les fotografies de l’activitat de 1r i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.
Clica a l’enllaç per veure les fotografies de l’activitat de 2n  i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.