Un paisatge hivernal

Encara que el temps no ens acompanyi hem començat una nova època de l’any. Per això, l’alumnat de cicle mitjà hem fet una làmina paisatgística ambientada a l’estació que encetem.

Per fer-la hem realitzat, primerament, unes casetes amb retolador blau. La consigna era que fossin senzilles però elaborades, amb detalls de les finestres, xemeneies, parets i rajoles.

Dibuixades les casetes, amb aquarel·les i colors freds s’ha fet una degradació de tons lilosos i blavosos en una làmina. Aquesta s’ha utilitzat de fons de la composició i s’ha enganxat amb volum la línia de casetes realitzada prèviament.

Finalment, hem decorat amb flocs de neu més petits i més grans el cel gèlid del nostre treball. Ha quedat molt aconseguit i exposat al mòdul recordem que, tot i que les temperatures no ho demostren, ha arribat l’hivern!