Tennis

L’alumnat de cicle mitjà tancarà aquest segon trimestre practicant tennis a les sessions d’educació física. Durant el cicle mitjà l’alumnat ha de practicar un esport amb implement i enguany l’escollir ha estat el tennis. L’escola ha adquirit raquetes noves i els companys i companyes de tercer i quart les han utilitzat per a millorar les seves habilitats motrius específiques. Ha estat un treballar molt divers, en funció de les pròpies experiències motrius prèvies ja que en aquest grup hi ha una colla de nenes i nens que practiquen habitualment tennis fora de l’escola.