Tastets per berenar

Aquesta setmana hem organitzat un berenar popular a partir de les creacions culinàries de cada aula. Aquesta activitat l’havíem fet fa anys i sempre ha donat molt bon resultat.

Es tracta que cada classe elabori un berenar o unes postres per a la resta de l’escola. És sorprenent la varietat de receptes que poden arribar a sortir però hem hagut de prioritzar i el resultat ha estat el següent: Encenalls de xocolata amb cereals a Educ. Infantil, canapès salats de pernil dolç i formatge i de sobrassada a primer, coca d’oli d’oliva i xocolata a segon, pastís de carbassa i coulant de xocolata a Cicle Mitjà, piruletes de xocolates variades i galetes a cinquè i flam de cafè a sisè.

La veritat és que ens hem llepat els dits!!