Teatre corporal a EF

Durant aquest segon trimestre l’alumnat de cicle mitjà de l’escola ha estat treballant l’expressió corporal a les sessions d’educació física. Aquest contingut és un dels grans desconeguts de l’àrea però molt important per assolir un domini complet de les possibilitats de moviment del cos. El llenguatge corporal és un llenguatge universal i si el coneixem i el controlem les nostres possibilitats expressives es multipliquen.

Les activitats que utilitzem per aprendre com expressar amb el cos són jocs de mímica amb o sense material i creacions en grup d’històries curtes. Una vegada superada la vergonya inicial de mostrar-nos davant de la resta de companys podem gaudir de les diverses activitats. També treballem l’observació com a públic i la valoració del treball dels companys, sempre buscant els suggeriments de millora de les activitats mostrades.