Crema catalana pel dia del pare

Avui a l’escola hem fet crema catalana a Educació Infantil. La crema catalana és una de les postres típiques de casa nostra i, tradicionalment, se solia fer per St Josep. Aprofitant que fa anys que a la nostra escola es feia, avui hem recuperat la tradició i hem fet una crema catalana boníssima. Per tal d’acabar la sessió, també hem fet un parell de coques per acompanyar-la. Per llepar-se els dits!

Per veure les fotografies de P3 i P4 de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família

Per veure les fotografies de P5 de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.