Tarda de cinema familiar

Avui a la tarda hem gaudit d’una fantàstica tarda de cinema familiar gràcies a l’organització de l’AMPA.

Aquesta vegada hem visualitzat LA FAMÍLIA MITCHELL CONTRA LES MÀQUINES, una divertida comèdia de ciència-ficció dirigida per Michael Rianda i escrita per Rianda i Jeff Rowe. La família Mitchell, és una pel·lícula estatunidenca d’animació per ordinador produïda per Sony Pictures  Animation.

Des de l’escola volem agrair a la junta de l’AMPA aquestes activitats obertes a totes les famílies.