Tallers de St. Jordi

El passat dilluns, diada de St. Jordi, tot l’alumnat de l’escola va realitzar un seguit de tallers relacionats amb la mateixa festa. Els petits de l’escola varen fer els personatges de la llegenda de St. Jordi ben endolcits i també varen fer una rosa típica de la diada amb una pinya que es va recollir el dia de la sortida a Molló. Alhora, es varen fer visites a la parada de llibres i roses de l’AMPA de l’escola. Per altra banda, els grans varen treballar amb una tècnica artística que els agrada molt, el quilling. Consisteix en enrotllar tires de paper per fer dibuixos. Ells varen fer un quadre amb roses i un clauer del drac.

Una altra de les activitats del dia va ser decorar l’arbre de l’entrada amb unes roses fetes amb feltre. Durant la setmana anterior tots els alumnes de l’escola les van anar fent.

Per la tarda els alumnes de quart varen fer una representació teatral modificant la llegenda de  St. Jordi mentre que les mestres varen fer la llegenda tradicional. També per la tarda, va ser el moment pels alumnes de cicle superior per entregar les roses i els poemes als seus companys i companyes.

Aquí us deixem un resum en forma de vídeo de la jornada de St. Jordi.