L’obra de teatre de 4t

Per celebrar la festa de Sant Jordi, l’alumnat de quart vam realitzar una petita obra de teatre bastant atípica. Per preparar-la vam dedicar una setmana d’assaig i un parell de sessions de producció de textos per decidir personatges i escriure-la entre tots/es.

Com no podia ser d’una altra manera, ens vam basar amb la llegenda característica d’aquest dia. Ara bé, la vam adaptar al nostre gust, tot trencant esquemes típics i obsolets. Els personatges eren ben variats: princeses, elitistes i valentes, cavallers, mandrosos i lluitadors, dracs, benèvols i entremaliats, habitants del poble, eixerits i cautalosos; i un narrador amb molta serenor. Cadascú va escollir el paper que creia que podia representar millor.

Quan va arribar el gran dia, la veritat és que estàvem impacients i molt nerviosos per començar la funció. Però dalt de l’escenari, ens vam esforçar de valent per dramatitzar el text d’acord amb les situacions que requeria el guió i va quedar genial!

A continuació us mostrem el resultat. Tal i com anuncia la nostra presentadora, que comenci l’acció!