Primera sortida

Els primers dies a l’escola són de descoberta, d’ubicació i de coneixença de nous espais i companys. El divendres passat a la tarda vàrem sortir a descobrir el nostre entorn més proper per tal d’observar els camps, els conreus, alguns animalons i algun hort. Els que ja fa temps que som a l’escola ens agrada sortir i preguntar, els de P3, en canvi, es varen mostrar verdaderament entusiasmats per anar d’excursió amb els seus companys més grans. Vàrem fer algunes observacions sobre els arbres blancs, els xiprers, els gira-sols, els formiguers i alguns petits insectes. Enguany, dedicarem molts divendres a la tarda a fer petites expedicions que ens ajudaran a completar els nostres aprenentatges d’aula.