L’icona de la nostra escola

Aquests primers dies, l’Òscar García, autor de l’elogiat llapis-icona que dona la benvinguda a l’escola, ha vingut per tal de refer-lo i repintar-lo. El llapis es va estrenar amb motiu del Projecte interdisciplinari titulat Tot fent punta al llapis que es va treballar a l’escola durant el curs 2017-2018. Es tracta d’un antic eucaliptus que presidia l’entrada de l’escola i que es va morir durant un hivern. L’ajuntament va pensar que se li podia donar una segona oportunitat tot trobant-li una altra utilitat. El resultat va ser que es va reconvertir en un imponent llapis d’una reconeguda marca de material escolar.

Després de vàries reformes i algunes capes de pintura nova, avui torna a lluir com el primer dia que el vàrem estrenar!