Llorenç Capdevila i l’Èlia va de bòlit

Avui a la tarda, tots els alumnes de Cicle Mitjà i els de 5è han pogut escoltar de primera mà en Llorenç Capdevila, autor del llibre juvenil de l’Editorial Barcanova, LÈlia va de Bòlit.

L’Èlia és una nena divertida, que sempre va amb un coet al cul. Un dia, en despertar-se, s’adona que s’ha convertit en la seva gossa, l’Espurna. A partir d’aquell moment, convertida en gossa, comença una aventura que portarà l’Èlia a enfrontar-se amb la seva mare, amb la cangur, amb uns gossos abandonats i amb dos homes que la volen agafar per portar-la no sap ben bé on. També tindrà temps, però, per fer algun amic.

Quin gust poder escoltar qui se li ha acudit aquesta història i com l’escriptor narra en primera persona les característiques d’aquest personatge. Moltes gràcies Llorenç! Segur que ara ens ve de gust llegir amb més ganes el teu llibre.