Les paperines de la Castanyada!

A les darreres sessions de l’àrea de Visual i Plàstica, l’alumnat de tota l’escola ha ideat la seva paperina. Tradicionalment, la paperina només era un paper de diari cargolat en forma de con per guardar-hi caramels, llegums, farina o sucre. Ara bé, des de l’escola les hem anat personalitzant i cada any són molt diferents.

Enguany podrem veure: cistellets, caixetes, bosses amb decoracions, porquets, granotetes… Totes estan fetes amb material reciclat, i molt variat, des de paper de diari fins a ampolles de plàstic.

Ja tenim ganes de poder-les lluir aquesta tarda i utilitzar-les pel que més ens agrada, menjar castanyes!