Gimcana de Halloween

Ahir els alumnes de 6è van realitzar una gimcana de Halloween als alumnes de P3, P4 i P5.  Per fer-ho, van amagar diferents flashcards (imatges) amb personatges de Halloween treballats anteriorment a classe, com són: witch (bruixa), pumpkin (carbassa), skeleton (esquelet), vampire (vampir), ghost (fantasma) i spider (aranya).
Així doncs, els alumnes d’infantil, en petits grups i guiats pels seus capitans, els alumnes de 6è,  van seguir les pistes donades i van anar trobant  cada personatge amagats al pati i a les seves classes.  A mesura que anaven trobant les flashcards, els capitans els hi enganxaven un sticker (gomet) a la seva medalla de Halloween. Unes medalles que van crear els propis alumnes de 6è.