Lectures a l’aire lliure

Si una cosa té bona aquesta “nova normalitat” és que intentarem buscar més estones per fer les nostres activitats lectives a l’aire lliure.

La filosofia de la nostra escola ja es basava en treure els alumnes de l’edifici escolar el màxim d’estones possible però ara, més que mai, aquesta serà una línea a seguir. Avui els alumnes de cinquè ja han estrenat l’hora de lectura aprofitant l’espai del parc infantil que tenim davant de l’escola. Llegir a l’aire lliure motiva, relaxa i ens connecta amb el nostre entorn més proper.