El primer dia d’escola

Ahir va ser el primer dia que vàrem tornar a l’escola després de sis mesos. Quina il·lusió! Molts de nosaltres estàvem verdaderament impacients. Vàrem retornar amb la lliçó ben apresa. La “nova normalitat” ha arribat per quedar-se: prendre la temperatura, portar la mascareta posada, rentar-nos les mans, desinfectar els espais i els objectes que utilitzem, no barrejar els grups estables, seguir els itineraris establerts….i un munt de normes més que, a poc a poc, anem assimilant i millorant.

La qüestió és que hem pogut tornar a l’escola, a les aules, amb els nostres mestres i companys i a refer la rutina tants mesos trencada. Esperem poder acabar el curs de la millor manera.