La vida és bella

Enguany les entrades musicals de l’escola estaran vinculades al projecte interdisciplinari del centre, una escola de cinema. Així doncs cada matí escoltarem música de diverses bandes sonores per entrar a l’escola amb bon ritme. L’alumnat de cicle superior serà l’encarregat de seleccionar les peces que sonaran però per començar el curs us hem preparat el tema de la Vida es bella.

La vida és bella relata una història romàntica, d’optimisme i resiliència en una Itàlia convulsa per la segona guerra mundial. Va ser estrenada l’any 1997 sota la direcció de Roberto Benigni. La banda sonora original va ser composada per Nicola Piovani i va ser guardonada amb l’Óscar a la millor música en drama i nominada als Grammy com a millor BSO.