Estem de celebració! Arribem als mil articles de l’escola El Far d’Empordà!

Celebrar que en una escola relativament petita com la nostra arribem als 1.000 articles publicats no és cap fotesa! Dia a dia i curs rere curs hem anat publicant el pols diari de la nostra escola a través d’un bon grapat d’activitats, celebracions, experiències i tasques escolars i lúdiques que deixen constància del nostre creixement com a escola.

El 27 de gener de l’any 2017 vàrem publicar el nostre primer article en aquesta pàgina web i actualment hem arribat a gairebé les 600.000 visualitzacions! Anteriorment, l’escola ja estava present a les xarxes amb un bloc més senzillet que havia entrat en funcionament el setembre de l’any 2012.

Així doncs, també celebrem els deu anys virtuals d’una petita gran escola que donen fe de la tasca educativa i social d’aquest centre. Celebrem-ho mentre encetem il·lusionats un nou curs escolar.

Per molts anys a tots i a totes. Seguim!