La pastisseria a l’escola

Avui ha estat un dia especial i no només per ser 29 de febrer. Avui tots els alumnes han realitzat un taller de pastisseria i fleca de la mà del pastisser i cuiner en Joan de la pastisseria can Duran de Palafrugell. Durant tot el matí els alumnes han anat passant pel seu improvisat obrador que hem muntat a la sala del Local Social i s’han introduït en el món creatiu de les mones de Pasqua, les galetes de mantega, els panets de Viena i els d’en Dalí,… Tot un mostrari de creacions alimentàries que ha fet la delícia de tots.

Amb en Joan hem après algunes de les tècniques bàsiques per elaborar artesanalment diferents tipus masses, farciments i decoracions. Un tastet de nombroses destreses per fer dolços de rebosteria i pastisseria tradicional i també de les receptes internacionals més populars. Ha estat genial poder pastar, barrejar, pesar, decorar, … i la de degustar, … encara més!!! Mil gràcies.