Entrevistes a grans inventors i inventores. Escolta els podcasts!

Enguany hem aprofitat el projecte interdisciplinari de l’escola per “viatjar en el temps” i crear unes entrevistes radiofòniques amb els inventors de tota la història que més ens han impressionat. Així, l’alumnat de sisè transformats en reporters de ràdio han entrevistat a grans inventors com són John Logie Baird (TV), Charles Babbage (Ordinador), Zacarias Janssen (Microscopi), Christopher Sholes (Màquina d’escriure), Alexander Neckham (Brúixola), Tim Berners-Lee (Internet) i Frank Rudy (càmera d’aire vambes). Ha estat una feina tècnicament complexa però aquí us podem deixar els podcasts de les nostres entrevistes. Per escoltar els podcasts cal que cliqueu sobre la imatge de cada entrevista. Aquestes imatges han estat creades a partir d’eines d’edició d’imatge amb intel·ligència artificial que ens han permès imaginar com hauria pogut ser aquesta entrevista.

Esperem que gaudiu del nostre petit viatge temporal.