La M Antònia Canals i les matemàtiques

Aprofitant que els mestres ja no tenim classes lectives, fem formació per tal de millorar i aprendre sempre que ens és possible. Aquesta setmana hem visitat a la M Antònia Canals (Barcelona, 1930), tot un referent en el camp de la didàctica de les matemàtiques. La M Antònia ha estat professora a la UdG de moltes de nosaltres i una enamorada de la seva feina. Des que es va jubilar, l’any 2001, dirigeix el Gabinet de Materials i de Recerca per a la Matemàtica a l’Escola (Gamar), un espai de reflexió, experimentació i divulgació a l’entorn de l’ensenyança de les matemàtiques en l’escola, en les etapes infantil, primària de primer cicle de secundària. Estones com aquesta paga la pena d’aprofitar-les. Mai en sabrem prou!

Si voleu saber una mica més de la M Antònia Canals podeu clicar el següent enllaç: M Antònia Canals