La jornada esportiva

Avui ha estat un dia intens i molt especial. Finalitzem el segon trimestre amb una Jornada Esportiva que ens ha motivat i cansat a parts iguals. Ens han encantat els circuits amb BTT que hem disputat tant a la pista com en el circuit circular que hem muntat prop del cementiri. Hem gaudit amb cadascuna de les activitats temàtiques: els Jocs del món i el circuit d’estacions motrius amb tota una varietat de jocs populars que ens han permès gaudir de l’entorn i de les nostres habilitats (cursa de sacs, circuit d’equilibri amb xanques, punteria amb la mà i el peu, cursa de relleus, en 3 en ratlla, llançament de javelina, robar cues, la cursa de velocitat per parelles,…).

A la tarda, una cursa d’orientació per grups en el sector dels estanys ha posat punt i final a una jornada motivadora i lúdica per cloure aquest segon trimestre. Bona Pasqua!!

Per veure les fotografies de l’activitat a Primària clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a Infantil clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure més fotografies de tota l’escola clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.