Colònies a Santa Pau

Aquesta passada setmana hem anat de colònies a la casa dels Arcs de Santa Pau. Realment han estat unes colònies molt merescudes i més esperades que mai! Feia gairebé tres anys que degut a la pandèmia no havíem pogut anar-hi i aquesta vegada les hem aprofitat al màxim. Tres dies de convivència que ens han ajudat a estrènyer lligams entre nosaltres i a descobrir el paisatge garrotxí en la seva màxima esplendor. Malgrat els avisos de tempestes i fortes pluges que pronosticaven pels tres, dies al final vàrem passar barats i el sol ens va lluir per aprofitar la descoberta de l’entorn.

Tir amb arc, aprenem què és el vulcanisme, descobrim què són les egagròpiles, fem de botànics, animació de nits,… Totes les activitats ens van encantar i les vàrem gaudir al màxim! Molts haguéssim allargat l’estada. Segur que en guardarem un bon record!

Per veure les fotografies de l’activitat dels/les alumnes d’Educ Primària clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat dels/les alumnes d’Educ Infantil clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.